Eesti korvpalli valitsev meisterklubi BC Kalev/Cramo korraldab 5.septembril Tallinnas, Tondiraba Jäähallis rahvusvahelise sporditurundus koolituse “Step-Out 2.0”.
Tänavu kevadel alguse saanud koolitussarja eesmärk on Eesti spordiorganisatsioonides ning -klubides töötavatele inimestele pakkuda arenemisvõimalusi, uusi teadmisi, värskeid lähenemisi ja inspiratsiooni rahvusvaheliste lektorite ning Eesti oma ala tippude kogemuste kaudu.
Kalev/Cramo poolt korraldatava “Step-out 2.0” raames esinevad Tallinnas värskelt Euroliigasse jõudnud korvpallimeeskonna Paris Basketball tegevjuht Mathias Priez, kes räägib Paris Basketballi brändi ülesehitamisest – kuidas viidi II liiga korvpallimeeskond kaheksa aastaga Euroliigasse.
Itaalia meistriliiga Napoli meeskonna turundus-ja müügijuht Andrea di Nino räägib uuest Itaalia sporditurunduse visioonist Napoli meeskonna näitel – kuidas ehitada head klubi rohujuure tasandist.
2024. aasta Eesti aasta Disainiagentuur ning mitmete Kuldmuna auhindadega pärjatud Neway asutaja ja tegevjuht Jaan Naaber võtab fookusesse brändide esteetilise poole ning räägib erinevate näidete toel (spordi)brändide visuaalsest identiteedist, selle olulisusest, kaasahaarava disaini loomise protsessist, järjepidevusest ning julgusest eristuda.
Lätist pärit meeletu kogemusepagasiga spordiülekannete produtsent Olafs Jākabsons räägib läbi oma kogemuste, mis eristab väga head videot kesisest videost, mida on vaja video filmimisel silmas pidada ja palju muud.
Step-Out koolitustesari on avatud kõikidele spordivaldkonnas tegelevatele või lihtsalt spordihuvilistele. Koolitusele saab registreerida Piletitasku keskkonnas.
Lisaks seminaridele sisaldab koolitus ka Tondiraba Jäähalli kaadritagust tuuri, lõunasööki Raba Kaasa poolt, Kalev/Cramo kingikotti koos kingitusega Kalev SPAlt ning piletit Epicbet Cupi avamängule Kalev/Cramo ja Paris Basketballi vahel 5.septembril peale koolituse lõppu.
Koolituse ajakava:
10.00-10.30 registration
10.30-10.40 opening statements
10.40-11.55 I seminar Andrea Di Nino, Marketing Director of SS Napoli Basket – ” NAPOLI BASKET – a new Italian sport marketing vision”
11.55-12.05 coffee break
12.05-13.20 II seminar Olafs Jākabsons, TV producer for FIBA Eurobasket and World Cup – “Good practices in creating video content”
13.20-13.45 “Raba kaasa” lunch
13.45-15.00 III seminar Jaan Naaber CEO and founder of digital agency Neway, Design Agency of the Year 2024 – “Visually developing a sports brand”
15.00-15.10 coffee break
15.10-16.25 IV seminar – Mathias Priez, COO of Paris Basketball – “The building of Paris Basketball brand”
16.25-16.45 Tour of Tondiraba Arena
19.00 Epicbet Cup: Kalev/Cramo vs Paris Basketball