Kuidas olla osa BC Kalev/Cramo meeskonnast?

Kõigepealt tahaksime terve klubi poolt kõiki, kes meile kaasa elavad ja ühel või teisel moel toetavad, tänada. Tänavune hooaeg on kulgenud uskumatut rada pidi ka meie enda jaoks ja oleme väga õnnelikud, et meie tegemised nii paljudele korda lähevad. Alustasime tänavust hooaega üle mitmete aastate uuelt lehelt ning lühikese ajaga on tervest meeskonnast saanud ühtne perekond nii korvpalliplatsil kui platsiväliselt, mis kajastub ka tulemustes.
Eurosarja eduga on viimastel nädalatel väga aktuaalseks muutunud arutelu klubi rahalise toimetuleku osas. Lühidalt – ühest küljest justkui teeme Eesti klubikorvpalli ajalugu, toome järjest rohkem inimesi korvpalli juurde ja võtame vastu võite, millest hooaja alguses ei osanud veel unistada kuid teisalt kaasnevad FIBA Europe Cup sarjas osalemisega peamiselt ainult suured kulutused, mis meie toimetuleku keeruliseks muudab nii sel kui ka tuleval hooajal. Kuna antud teemat on meedias juba korduvalt kajastatud, oleme saanud palju tagasisidet, et kuidas klubi toetada saaks?
Panime siia artiklisse kokku väikese spikri nii ettevõtetele kui eraisikutele ja oleme siiralt tänulikud kõigile, kes meie tegemistes potentsiaali näevad ja kaasa aidata soovivad.
Eraisikud
Suurim toetus, mida teha saate, on võtta sõber kaasa ja soetada pilet meie kodumängudele. Eriti teretulnud on sõbrad, kes varem ei ole korvpalli saalis vaatamas käinud või on pikalt mõelnud, et tahaks, aga pole seda veel teinud.
Meie eelarvest on piletitulul hetkel väike osa, aga üritame seda kogu aeg kasvatada. Euroopast on palju näiteid, kus piletitulu moodustab eelarvest väga suure osa, nt Kaunase Žalgirise eelarvest moodustab piletitulu ligi kolmandiku. Lisaks on meil kodumängudel olemas fännipood, mille toodete ostuga toetate samuti otseselt klubi.
Viimased kaks hooaega oleme suurt rõhku pannud oma visuaalsele imagole ja sotsiaalmeedia kanalite arendamisele ja meid aitab väga, kui te nii Kalev/Cramot kui meie mängijaid sotsiaalmeedias (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, Twitter) jälgite ja sisule aktiivselt kaasa elate, st postituste “meeldivaks” märkimist, kommenteerimist, jagamist. Sotsiaalmeedial on teadaolevalt suur mõjuvõim – mida populaarsem on klubi ja ka mängijad sotsiaalmeedias, seda atraktiivsemad oleme nii praegustele kui uutele sponsoritele. Sotsmeedia numbreid ja sisu jälgitakse firmade ja brändide poolt väga-väga palju.
Ettevõtted
Meil on välja pakkuda lugematu arv erinevaid reklaamvõimalusi, mida on võimalik siduda ettevõtetega pea igast valdkonnast. Näiteks tänavu lõime käed mänguasjapoega Karupoeg Puhh, kelle samanimelisest lastealast on meie kodumängudel saanud täielik hitt nii lastele kui vanematele (kes saavad nüüd lapsed muretult mängule kaasa võtta) ning ettevõtte jaoks otsetee potentsiaalsete klientideni.
Spordifännid on väga lojaalsed oma võistkonna või lemmiku suhtes, mis tihtilugu teeb nad ka brändilojaalseteks klientideks meie koostööpartnerite suhtes.
Kolmapäeval, 29. märtsil toimuva suursündmuse eel Tondiraba Jäähallis oleme pannud kokku väikese spikri, et näidata millist reklaami saab ühele sisespordisündmusele osta.
Lisaks kõigele järgnevale on meil pakkuda ka lugematul hulgal teisi reklaamvõimalusi (lendlehed, logo vormidel, sotsiaalmeedia sisu või mida iganes fantaasia toota suudab:)).
Firmaürituse läbiviimine mängul – olgu see kas loožis koostööpartneritega üritus või tribüünil töötajatega üritus, tegemist saab olema vägeva spordipeoga ja mängu lõpuks on kõik elamuse võrra rikkamad.
Reklaampindade pakkumine – uuemad areenid annavad väga palju võimalusi, kus reklaami näidata: Tondiraba näitel ülemine LED riba terve väljaku ulatuses või väljakuäärne LED riba. Need reklaamid jõuavad inimesteni läbi Inspira kanali, Delfi TV, lisaks tuhandete saalis olevate inimesteni ning muidugi ka rahvusvahelisse pilti. Lisaks on mängul kohal ajakirjanikud ja fotograafid kõikidest suurematest ja ka väiksematest meediaväljaannetest, kelle video-ja fotomaterjalidele reklaamid jõuda võivad.
Reklaamid ülekannetes – igal BC Kalev/Cramo koostööpartneril on võimalus lisareklaami osta ülekannetesse, mis jõuab ligikaudu 20 000 inimeseni läbi Delfi TV ja Inspira kanali.
Oleme kontoripoolel alati avatud uutele ja värsketele ideedele ning koostööpakkumistele. Üheskoos leiame kindlasti sobivad kanalid ning koostöö vormid, et edu saavutada.
Lisainfo saamiseks võid kirjutada allan@bckalev.ee.
Klubi president Toomas Linamäe lühiintervjuu